بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواداران استقلال به هوش باشند!

http://axgig.com/images/33580961614409479861.jpg

بعد از اهانتهای که هوادارن پرسپولیس در بازی مقابل پدیده مشهد به امیر قلعه نویی کردند،احتمالا در دیدار استقلال با فولاد خوزستان توسط هواداران این تیم جبران خواهد شد!
منتهی عرض ما این است که،همه ما استقلالی ها خوب می دانیم که کمیته انضباطی نرمش خاصی در برابر زیاده خواهی های مدیران،سرمربی و طرفداران پرسپولیس داشته و به قولی در لیگ امسال بیشتر به نفع این تیم غش کرده است!همچنین با توجه به حواشی ایجاد شده برای امیر قلعه نویی و فضا و جو سنگینی که رسانه های نوشتاری و مجازی برای این مربی و بازیکنانش بعد از لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نموده اند و نیز با توجه به تنش های که مدیران عامل دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بابت کسر امتیاز از تیمشان ایجاد کرده و فشاری که به اعضا کمیته انضباطی بابت احکام جدیدیشان وارد ساخته اند،منتظر بهانه ای کوچکی ازطرفداران استقلال هستند تا با محکوم کردن دوباره آنها،جو موجود را تا حدودی آرام کنند!
لذا با توجه تعطیلی روز پنجشنبه به مناسبت عید غدیر اهانتها و رفتار تماشاگران پرسپولیس بازتاب آنچنانی در بین اهالی فوتبال نخواهد داشت و اگر از سوی استقلالی ها موردی پیش بیاید روز شنبه به دلیل تازه بودن آنها در رسانه بزرگ نمایی شده و به قولی باعث کمرنگ شدن حرکات زشت و اهانتهای که توسط پرسپولیسی ها به سرمربی استقلال شده بود،منجر خواهد شد و ممکن است کمیته انضباطی مجددا آنروی اصلی خود را نشان داده و از تیم محبوبمان کسر امتیاز کنند.
پس هواداران استقلال باید بهوش باشند که فعلا نباید اجازه بدهند که احساستشان بر منطقشان چیره بشود و درنهایت کار دست تیم و خودشان بدهند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 8 / 1392برچسب:هواداران فوتبال,کمیته انضباطی,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com